про рівень розвитку
та результати оволодіння компонентами навчальної діяльності
учня/учениці/1 класу______________________________________________
____________________________________________________________
I.
дата
народження .
2. Стан здоров'я
(група): основна, підготовча, спеціальна.
3. Потребує занять з логопедом:
так, ні.
4. Ставлення до навчання:
позитивне, задовільне, незадовільне, індиферентне.
5. Особливості психічної адаптації:
виражена, повна, помірна, початкова, відсутня.
6. Загальний рівень готовності до
подальшого навчання: мотиваційний, інтелектуальний, фізичний,
особистісний.
7. Увага: довільна,
мимовільна.
8. Пам'ять:
короткочасна, довготривала.
9. Мислення:
наочно-дійове, наочно-образне, логічне, абстрактне.
10. Інтереси до діяльності:
розумової, практичної, художньої.
II. Темп роботи:
швидкий, середній, повільний.
13. Реакція на зовнішні подразники:
швидка, урівноважена, повільна.
14. Реакція на зміну видів діяльності:
швидка, помірна, повільна.
15. Ставлення до речей:
бережливе, не бережливе, охайне, неохайне.
16. Ставлення до людей:
альтруїст, егоїст, урівноважений,
17. Рівень самооцінки:
завищена, об'єктивна, занижена.
18. Ставлення до навчання:
відповідальне, безвідповідальне.
19. Типові випадки відхилень у
поведінці:____ ________________ .
20. Позиція в колективі:
лідер (формальний, неформальний), популярний, малопулярний, ізольований,
відторгнутий.
21. Рівень вихованості:
високий, середній, низький.
22. Рівень навчальних досягнень з:
мовлення:
високий, достатній,середній,початковий;
читання: високий, достатній,
середній,початковий; письма: високий,
достатній, середній, початковий; математики:
високий, достатній, середній, початковий;
Висновок:
програму першого класу засвоєно.
26__ травня 2017 р.
Директор школи ____________
Класний
керівник____________
Немає коментарів:
Дописати коментар