прикраси

четвер, 8 червня 2017 р.

про рівень розвитку та результати оволодіння компонентами навчальної діяльності
учня/учениці/1 класу______________________________________________
____________________________________________________________


I.                                  дата народження                     .
2.  Стан здоров'я (група): основна, підготовча, спеціальна.
3.  Потребує занять з логопедом: так, ні.
4.  Ставлення до навчання: позитивне, задовільне, незадовільне, індиферентне.
5. Особливості психічної адаптації: виражена, повна, помірна, початкова, відсутня.
6.  Загальний рівень готовності до подальшого навчання: мотиваційний, інтелектуальний, фізичний, особистісний.
7.  Увага: довільна, мимовільна.
8.  Пам'ять: короткочасна, довготривала.
9.  Мислення: наочно-дійове, наочно-образне, логічне, абстрактне.
10. Інтереси до діяльності: розумової, практичної, художньої.
II.   Темп роботи: швидкий, середній, повільний.
12. Якість роботи: хороша, задовільна, незадовільна.
13. Реакція на зовнішні подразники: швидка, урівноважена, повільна.
14. Реакція на зміну видів діяльності: швидка, помірна, повільна.
15. Ставлення до речей: бережливе, не бережливе, охайне, неохайне.
16. Ставлення до людей: альтруїст, егоїст, урівноважений,
17. Рівень самооцінки: завищена, об'єктивна, занижена.
18. Ставлення до навчання: відповідальне, безвідповідальне.
19. Типові випадки відхилень у поведінці:____ ________________        .
20.  Позиція в колективі: лідер (формальний, неформальний), популярний, малопулярний, ізольований, відторгнутий.
21.  Рівень вихованості: високий, середній, низький.
22.  Рівень навчальних досягнень з:
мовлення: високий, достатній,середній,початковий; читання: високий, достатній, середній,початковий; письма: високий, достатній, середній, початковий; математики: високий, достатній, середній, початковий;
Висновок: програму першого класу засвоєно.

26__ травня 2017 р.
Директор школи ____________

                                       Класний керівник____________

Немає коментарів:

Дописати коментар