прикраси

четвер, 11 лютого 2016 р.

Свято зустрічі майбутніх першокласників

Вчитель: Дорогі малята, сьогодні ви вперше переступили поріг нашої школи. Прихід до школи – це  один з найщасливіших днів для дитини. Діти приходять сюди, щоб пізнати нове, навчитися читати, писати, рахувати, також бути хорошими людьми.
Читати далі
     Зараз ви просто малята – дошкільнята,  а 1вересня станете справжніми  учнями і пов’яжете своє життя зі школою. З кожним роком ви будете пізнавати все більше про природу, науку, мистецтво. Кожна людина, ким би вона у житті не стала, розпочинала свій шлях зі школи. Багато з ваших батьків  теж закінчили  нашу школу.
    Навчання - це важка праця, яка потребує  від дитини старання, відповідальності, наполегливості.
1-й учень.
Хочемо всіх вас привітати,
Слова старались підібрати.
Щоб кожен раптом це відчув,
Щоб цього дня він не забув.
Щоб ворушилось щось в душі,
У всіх, хто чує ці вірші.

2-й учень.
Учіться малюки!
Відкрийте світ науки.
Хай буде мрійним. радісним
В науці ваш політ.

3-й учень
Сміливим будь, відмінником,
Та честю дорожи.
Шануй батьків та вчителя,
 Із книжкою дружи.

4-й учень
Будь добрим, праці відданим,
Та старших поважай.
Навчися мови рідної.
Люби свій рідний край!

5-й учень
Будьте ви привітні,
Добрі та ласкаві,
Щоб раділо серце,
Посміхались мамі.

6-й учень
Будьте ви розумні,
Дружні та ласкаві,
Щоб не мала вчителька
Клопоту із вами.

Королева Мудрості.
 Добрий день, дорослі ! Добрий день, малята!
Я – Королева Мудрості прийшла вас привітати.
І хочу школярам пораду гарну дати:
В школі науки старанно вивчайте,
Світ цікавий пізнавайте,
Щоб розумними зростати – треба все на світі знати!

Королева Знань
Діти! Я вас всіх вітаю
І надію добру маю,
Що в країні знань малята
Треба буде вам повчитись.
І старанно потрудитись.
От і я прийшла до вас
Проводжати в перший клас.
Всі готові? Зараз перевіримо

Букви всі, від «а» до «я»
На сторінках … (букваря)
Кожен учень щоденно
 На урок бере  …. (щоденник)
Для письма сказати прошу,
Що потрібно взяти? (зошит)
Малювати в альбомі цім
Допоможуть …(олівці)
Ручки й олівці, щоб знали,
Ми кладемо у …(пеналі)

К. Знань
Бачу, знання у вас чудові!!!
І до школи ви готові!!!

(За дверима суперечка)
- Я – перша!!!
- Ні, я!!!
- Я – важливіша!!!
- Ні, я!!! (і так далі)

Вчитель
Хто ви такі? Чому ви сперечаєтесь?

Дванадцятка
Добрий день, друзі! Ви мене впізнали? Я ваш найкращий друг, а тому настав час нам з вами познайомитися. Я весела Дванадцятка. Ви про мене не раз чули у дитячому садку. Отож і я про вас багато чула і знаю, що ви готуєтеся стати першокласниками.

Двійка
Не пущу вас в школу я,
Тут територія моя!
Не вдастя вам пройти і навіть проповзти!
Всіх дітей я зачаклую і по двійці подарую!
Хто з вас зі мною буде дружити.
Того всім серцем я буду любити…
(роздає дітям по двійці)

Дванадцятка
Оцінки ці погані, Діти не беріть,
Назад їх двійці віддаріть!

 Двійка
Ти, бач яка розумна, схаменись,
Вас первірю як ніколи.
Чи готові ви йти до школи.
Починаємо навчання.

Як звуться діти, що ходять до школи?  ( Школярі)
Мовчить, а розуму навчить. Що це? (Книга)
Якої пори року ви підете перший раз у перший клас? (Восени)
Хто навчає школярів? (Учитель)
Яка найперша книга майбутнього школяра? (Буквар)
Ну вас!!! Не буду я з вами дружити, все ви вмієте, все знаєте. Пцду я шукати інших товаришів. Гудбай, май лав, гудбай!

Дванадцятка  Діти давайте  станемо всі в коло і пограємось в гру «Вітер дує на…»
Гра «Вітер дує на…»
Зараз будем вітерцями,
Будем дути у перед.
    Ті у кого котик є
В центрі кола вже стає (дуємо).
    У кого світле волосся
    У кого є сестричка
    У кого є папуга
    У кого хом’ячок є
    У кого косички є
    У кого комп’ютер є
    У кого телевізор є
    У кого братик є
    У кого справжній крокодил є

К. Знань.
Щоб наступне завдання розгадати, треба казки всі добре знати.
Хто утік від баби з дідом,
Не зміг сидіти на вікні,
Зустрів у лісі різних звірів
І кожному співав пісні? (колобок)
.
Підробив він голосок,
Став на маминім співати.
Здогадалися малята:
Вовк – не наша мати. (вовк і семеро козлят)
-    
Що за хатка на узліссі?
Вся ворушиться дрижить.
Де не взявсь, кабан біжить.
Тут і вовк іде, й ведмідь.
Й кожен в хаті хоче жить.
Та вже тісно їм усім.
Ось-ось-ось порветься дім.
Що за дім такий лежить і ворушиться й дрижить. (рукавичка)
-    

Вигнав дід козу із хати,
Та й пішла вона блукати.
В зайця хату відібрала,
Всі козу ту виганяли.
Рак козуню ущипнув –
Зайцю хатку повернув. (коза дереза)
-
   
Цей малий хлопчина
У печі зміючку спік,
Сам на дерево утік.
Його гусятко врятувало,
На крилечка свої взяло.
Принесло до мама й тата
Частувати пирогами. (Івасик-Телесик)
-    

Сидить півник на печі,
Їсть смачненькі качачі,
Тут лисичка прибігає,
Півника мерщій хапає.
Біжить котик рятувати,
В лиси півника забрати. (котик і півник)
-    

Знайшов півник колосок,
Змолов борошна мішок.
Спік негайно у печі
Він пиріжки і калачі.
Мишенят - не пригощав –
Жоден з них не помагав. (колосок)
-    

В лісі темному блукала,
Бо від мачухи тікала,
Опинилася у домі,
Де жили веселі гноми. (Білосніжка)
-    

Він звірят усіх лікує,
Від халепи їх рятує,
І зайчат, і мавпенят,
Бегемотів, тигренят.
Вилікує він за мить,
Все, що в звірів заболить,
Наш добрий лікар … (Айболить)

Гра «Збери портфель» проводить вчитель.
Обирається 2-3 дітей. Береться стільки ж портфелів. На стільці лежать речі, які потрібні в школі, та ще іграшки і різні не потрібні у школі предмети. За командою вчителя розпочинається гра. Перемагає той, хто швидше і правильніше складе речі у портфель.

Знайомство з дітьми. Кричалка «Я дуже гарна дитина».
Вчитель:
Далі будем грати так.
Дуже тихо скажем всі
«Я дуже гарна дитина» (лагідно, швидко)
А тепер підвищимо голос.
Скажи голосно «Я дуже гарна дитина»
На весь всесвіт.
Сідайте на місця.

 Вчитель
Діти, я бачу, що ви всі готові до школи. Тож сьогодні ми вас приймаємо до лав школярів і вручаємо медалі дошколяриків.                                       Пошли вам Боже,
                                                                                                                      Маленьким дітям,
                                                                                                                    Щастя, здоров’я на довгі літа!
                                                                                                                    Щоб виростали розумні й сильні.
                                                                                                                     Душею чисті і серцем вільні.

Немає коментарів:

Дописати коментар